torsdag 30. desember 2010

Nytt år nya utmaningar


Som jag skrivit tidigare går liksom luften ur mig efter julafton. Har kosat
mig en massa i mellandagarna, men lika magiskt som förjulstiden blir det inte. Nu sitter jag och kollar in bilder från i somras och tänker tillbaka på 2010. Det har varit mycket upp...men också väldigt mycket ner. Jag hoppas min form blir bättre i 2011 så jag kan börja träna igen. Gläder mig till att renovera badet och måla trappan. Ska försöka spara till ny matsalsmöbel!!! Blir kul att ta fatt på repertoar och förberedelserna till årets cabaret, med ungdomskor och vokalgruppa. Ser fram mot lata dagar i Grekland och en lång härlig sommar på min veranda. Ja.... sen är det snart höst och dags att börja längta till julen igen.


Tack för att ni tittade in och hängde med på mina julförberedelser. Vi ses kanske nästa jul?
Funderar eventuellt på att aktivera min gamla blogg. Var faktiskt lite kul att blogga igen!!
Titta in på Timian og persille efter nyår, så vem vet...kanske vi ses.....





(bilder från 6 juni 2010)



Ingen kommentarer: