søndag 21. november 2010

Julfilmer






Jag samlar på julfilmer och idag är årets "klicka-hem-julfilmer-från-nätet-dag"
Min samling innehåller följande:
White Christmas
Elf
National Lampoon's Christmas Vacation
Fred Claus
The Polar Express
Miracle in New York
Santa Claus The Movie
Love Actually
Home Alone 1&2
Gremlins (jodå, här är det julen också)
A Christmas Carol
The Holiday
Surviving Christmas
A Christmas Wish
A holiday for love
A Christmas Romance
Santa Clause 1&2
Christmas in Wonderland
Deck the Halls
Christmas with The Cranks
Bad Santa
All I want for Christmas
One Magic Christmas
Tomten är Far till Alla Barnen
Pitbulterje
Astrid Lindgrens Jul
Leilas Jul
The Julekalender
Sunes Jul
Nissene På Låven
Albert och Herberts Jul

Nu ska jag klicka mig in på Ginza och beställa lite nytt. Har sju filmer på önskelistan om jag hittar dem. Sen är det bara att sätta igång och titta om jag ska hinna se alla filmer innan året är slut.....

Bästa filmen? Tja... Det blir inte jul om jag inte har sett Clark Griswald in action. Så är ju också Tomten är far till alla barnen en höjdare (den såg jag faktiskt inte i fjol). Jag älskar Polarexpressen och så får gärna Vince Vaughan som Fred Claus, ta en dans till Rubberneckin bara för mig:-) Bästa julkalendern? Utan tvekan: Nissene på låven!!!!

Ingen kommentarer: