mandag 29. november 2010

29. november



Här går det i snigelfart!! Hade tänkt göra så mycket i helgen, och har inte orkat med någonting
Thomas bakade lussebullar när vi kom hem från Sverige i går kväll. Jag vimsade omkring och förökte göra någon nytta.

Emelie har lånat vår kamera så ni får "ta til takke" med min gamla kamera som inte är lika bra. I dag visar jag några hörn av mitt kök. Bänken bredvid vår köks.tv har adventdekorerats med några söta garntomtar jag fick av mammma, en hyacint och en liten fågel.


I köksfönstret lyser adventsstjärnan över renen jag köpte på Kremmerhuset. Tyckte den var så søt...ja, ja kitchig.....jag vet ;-) När jag kom nästa gång i butiken så fick jag se, att det jag trodde var en söt, liten vit renkalv, egentligen var en getkilling. Men vad gör väl det!! Då fick min ren
ha ett adoptivbarn

Nu ska jag dricka te och få i mig lite frukost. Tråkigt när inte maten smakar någonting!!!!

Ingen kommentarer: